No pitänee yrittää pitää hiukset ponnarilla tiukasti kiini päänmyötäisesti yötäpäivää ja tehdä kaikki mitä käsketään ilman vastaanpurnailua (että ei muuten niinpaljon silmiin hypi) ja katsoa mitä tulee.. Hyvällä tuurilla onnistunkin säilyttämään hiukseni

.
Toiselta laudalta olen asiaa kysellyt ja sielä sanoivat että aika tapauskohtaista on ollut.. Että joko eivät välitä kunhan eivät silmillä roiku ja piilossa pysyvät tai sitten automaattisesti ovat käskeneet leikkaamaan... Kuulema tosin pari ekaa viikkoa on ollut aika tuskaa ja kärsimystä mutta sen jälkeen tilanne on jonkinverran rauhoittunut jos on ollenkaan rauhoittunut..
Ei se mua haittaa jos lomat lähtevät.. Kerranhan vain asevelvollisuuden joutuu alta pois suorittamaan, mutta jos sen menevät tekemään että koko tupaporukalta lähtee lomat (mitä on kait joskus jollekkin käynyt) niin se pistää jo lievästi sanottuna raivostuttamaan

.
Eivät kai muuten enää niin uskalla väkisin hiuksia leikata sillä muutamassa tapauksessa ovat kuulema saaneet jonkinverran korvauksia maksaa siitähyvästä ja kokoni puolesta uskon että aivan ne turhimmat avautumiset jäävät välistä.. Ei tosin sillä koolla taida mitään väliä olla jos jollakin suuremmalla pampulla vain sattuu olemaan huonopäivä..
Juu sitä ystävänikin sanoi että sille oli kutsunnoissa sanottu suoraan että mitään hiusverkko pelleilyä ne ei ala enää sielä katsomaan.. Tosin mulle kutsunnoissa ei sanottu hiuksistani mitään.. tiedä sitten katsoivatko suoraan päältä että toivoton tapaus tai jotakin

.