Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1069 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 72  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tykistöprikaati, Niinisalo; Kenen mies siellä?
ViestiLähetetty: Tiistai Helmikuu 02, 2010 15:55 
Poissa
Korpraali
Korpraali

Hmm, kun mulle ei oo taas kerrottu yhtikäs mitään siitä omaisten päivästä :D Eli sori Wopeta, mulla on tiedot asioist ihan yhtä huonol tolal, mitä sullaki :lol: Tarvii varmaan kysyy tänää, jos sattuu soittelemaha, ku ovat olleet harjottelemas Masil ajoo... :) Mitä joskus luin sitä alokasinfoa, ni siel ei mun mielest edes mainittu sanallakaan omaisten päivästä. Yhden kaverin poikaystävä oli I/09 eräs ja kaveri sanoi, et joko sellast ei ollu tai sit hänel ei ainakaan ollu kerrottu.. :D let me know if you get some info!

Ja mitä tulee tohon alokasajan infoon, se on todellakin surkeeta. :D En saa mistään pätevää tietoo yhtään mihinkään, kun kaveri vanhoilla kokemuksilla kertoo ensimmäistä versiota, poikaystävä toista ja netti kolmatta. Tosin, tulee aina muistaa, että mikään asia ei voi olla siellä varma, ennen kuin se on jo itsessään tapahtunut.. :D

Oon kans ollu nyt tän muutaman viikon aika epätasanen immeinen, lähtöhetkel aina meinaa kyyneleet pukata silmiin ku tilanne ahdistaa ja inhottaa niin paljon. Sit ku hra alokas on taas lähteny bussille tai kotiovesta ulos ni o yleensä sellane hämmentyny olo "jaa, mitäs sitten seuraavaks?"

Ei tuo yksi viikko tunnu missää, koko ajan on sellainen olo, et ollaan tavallaa voiton puolella, kun kerkee näkemään vielä saman viikon aikana. Kahden viikon alkupääs on sellast epäuskosuut et tuleeko se viikon päästä perjantai ollenkaan vai eikö.. tosin nyt on ihan hyvä fiilis vaik täs on viel monta päivää jäljel yksinoloa.

Profiili  

ViestiLähetetty: Tiistai Helmikuu 02, 2010 17:03 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

II/09 -saapumiserän omaistenpäivähän oli heti kahden viikon jälkeen alottamisesta lauantaina. Eli liekö näiden tuoreidenkin omaistenpäivä ollu jo? Vai mitä banaanikiikkukin tuolla aiemmin puhui... Tai sit sitä ei oo ollenkaan, nii. Kyllähän meillä ainakin se tuonne oli kirjattu. http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/tykp ... taista.dsp Kumma juttu muuten, minkä takia II/09 -saapumiserän vala piti pitää jossaki Tuurissa, Keskisen pihalla. En vieläkään lakkaa ällistelemästä sitä... Mikähän idea siinäkin oli.

Wopeta, onnea hei. Varmaan hieno fiilis kun RUK on miehelläs ohi ja saat sen vähän lähemmäksi ja varmaan useammin kotiin? Joko oot monta kertaa ajellu iltasin Niksulaan? :p

Juurista latvustoon ylös taivaisiin

Ja jos katoaisit, nuotittaisin taivaan"

Profiili  

ViestiLähetetty: Tiistai Helmikuu 02, 2010 21:28 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

Luulen, et vala ei ollu Niinisalossa II/09 siks, että siellä oli jo omaistenpäivä ennen valaa. En muista, mutta jossain siitä kerrottiinkin erikseen. Kun vala on Niksulassa, niin se menee kai samalla omaisten päivästä ? Kertokaa muut, jos jollakulla on tarkempaa infoa asiasta. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: Tiistai Helmikuu 02, 2010 21:43 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

voi ku o ihanaa ku mies on nyt monta sataa kilometriä lähempän ku RUK loppu.eipä ole mun kokelaani gineksist puhunu.paitsi et ehkä sillo ku mosil on vala.mies tulee jo torstaina lomille =D>

Profiili  

ViestiLähetetty: Torstai Helmikuu 04, 2010 20:19 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

Avokado kirjoitti:
Hmm, kun mulle ei oo taas kerrottu yhtikäs mitään siitä omaisten päivästä :D Eli sori Wopeta, mulla on tiedot asioist ihan yhtä huonol tolal, mitä sullaki :lol: Tarvii varmaan kysyy tänää, jos sattuu soittelemaha, ku ovat olleet harjottelemas Masil ajoo... :) Mitä joskus luin sitä alokasinfoa, ni siel ei mun mielest edes mainittu sanallakaan omaisten päivästä. Yhden kaverin poikaystävä oli I/09 eräs ja kaveri sanoi, et joko sellast ei ollu tai sit hänel ei ainakaan ollu kerrottu.. :D let me know if you get some info!

Ja mitä tulee tohon alokasajan infoon, se on todellakin surkeeta. :D En saa mistään pätevää tietoo yhtään mihinkään, kun kaveri vanhoilla kokemuksilla kertoo ensimmäistä versiota, poikaystävä toista ja netti kolmatta. Tosin, tulee aina muistaa, että mikään asia ei voi olla siellä varma, ennen kuin se on jo itsessään tapahtunut.. :D

Oon kans ollu nyt tän muutaman viikon aika epätasanen immeinen, lähtöhetkel aina meinaa kyyneleet pukata silmiin ku tilanne ahdistaa ja inhottaa niin paljon. Sit ku hra alokas on taas lähteny bussille tai kotiovesta ulos ni o yleensä sellane hämmentyny olo "jaa, mitäs sitten seuraavaks?"

Ei tuo yksi viikko tunnu missää, koko ajan on sellainen olo, et ollaan tavallaa voiton puolella, kun kerkee näkemään vielä saman viikon aikana. Kahden viikon alkupääs on sellast epäuskosuut et tuleeko se viikon päästä perjantai ollenkaan vai eikö.. tosin nyt on ihan hyvä fiilis vaik täs on viel monta päivää jäljel yksinoloa.

Dodi, tässä tämä tiedon määrä taas huomataan :D mutta keep me posted!
Vanhoilla kokemuksilla kertoo ensimmäistä versiota, poikaystävä toista ja netti kolmatta --> kuulostaapa tutulta!!
Joo tää arki tuntuu hassulta, tai no ei nyt enää, mutta alussa se on tosi semmosta öö mitä mä teen, minne mä meen, normaalisti se toinen tekis tätä mun kanssa jne. Ainakin itellä paukautti päin naamaa ja kovaa kun oltiin jo vuosi asuttu yhdessä niin oli tooooosi yksinäinen ja vainoharhainen olo täällä kodissa hetken aikaa :D meikä nukku leipäveitsi vieressä pari kk :D Välipäivät tosiaan menee iha tööt haamu fiiliksellä, sitä vaan menee ja näkee ja tekee mutta jokin puuttuu... sen vaan tuntee jotenkin, vaikkei häiritsevän paljon mutta kuitenkin...

II/09 (362 vrk) OHI ON!!

Profiili  

ViestiLähetetty: Torstai Helmikuu 04, 2010 20:29 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

niio kirjoitti:
Wopeta, onnea hei. Varmaan hieno fiilis kun RUK on miehelläs ohi ja saat sen vähän lähemmäksi ja varmaan useammin kotiin? Joko oot monta kertaa ajellu iltasin Niksulaan? :p

TATTIS ;)
Todellakin useammin, nyt sitä näkee vaikka sen 30 kertaa kuussa, eikä sitä mahdollista hyvällä säkällä 2 kertaa kk. Tuntuu tosi, sekavalta, hyvältä mutta oudolta. Niillä on nyt eka virallinen viikko Niinisalossa mutta kyllähän meikä sielä keskiviikkona pörräytti käymään :D (no oli sille syyki kun ukko tarvi koneen osan että sai sen pelittää)
Olihan se aika komiata kävellä patterin valvojan, oman upseerikokelaan vierellä kun kaikki tervehti ja vapisi siinä vieressä :D mä luulin että sillo alussa sai huomioo kun sotkuun käveli mutta nyt niitä katseita vasta tulikin kun mies on korkea-arvosimpia siellä :D
Mutta iha jees että nyt sitä kultaa näkee AINA kun haluaa, ja aikalailla joka vkl <3 + pidennetyt lomat jne mitä se saa nyt ruveta käyttämään, niitä on aikamoinen määrä kasautunut. Muutenkin että voi puhua ja soitella koska vaan... IHANAA :D nyt vasta rupeaa tajuamaan kun kirjoittaa!!! Eli kyllä helpottaa ja roimasti, kaikki edut käyttöön nyt ja heti :D

II/09 (362 vrk) OHI ON!!

Profiili  

ViestiLähetetty: Torstai Helmikuu 04, 2010 20:47 
Poissa
Korpraali
Korpraali

[/quote]Dodi, tässä tämä tiedon määrä taas huomataan :D mutta keep me posted!
Vanhoilla kokemuksilla kertoo ensimmäistä versiota, poikaystävä toista ja netti kolmatta --> kuulostaapa tutulta!!
Joo tää arki tuntuu hassulta, tai no ei nyt enää, mutta alussa se on tosi semmosta öö mitä mä teen, minne mä meen, normaalisti se toinen tekis tätä mun kanssa jne. Ainakin itellä paukautti päin naamaa ja kovaa kun oltiin jo vuosi asuttu yhdessä niin oli tooooosi yksinäinen ja vainoharhainen olo täällä kodissa hetken aikaa :D meikä nukku leipäveitsi vieressä pari kk :D Välipäivät tosiaan menee iha tööt haamu fiiliksellä, sitä vaan menee ja näkee ja tekee mutta jokin puuttuu... sen vaan tuntee jotenkin, vaikkei häiritsevän paljon mutta kuitenkin...[/quote]

Mä oon jotenki nyt tänki viikon menny vaa sellases tasases turtumukses. Hirveen tylsä olla yksin koton, ku mul o lukio just loppumas ni ei täs oo kouluakaa enää mut ylppäreisiin lukemistakaa ei viittis koko päivää duunata..

Mä oon yhä ja edelleen vainoharhainen, tosin en nuku leipäveitsi vieres, mut mul o oves turvaketju, eikä ensimmäistäkää töpseliä seinässä, pelkään tulipaloo viimeseen asti. Yks hyvä kaveriki kommentois, et "jos teil syttyy yöl tulipalo ni miten helvetis sä kuvittelet et siin paniikis saat ton turvaketjun auki?", rupesin miettiin et ei helkutti, melko hyvä kysymys muuten. :D

Mul ehkä tätä tekemisongelmaa lisää se, et läheisimmät ystävät on tuntunu kaikkoontuvan, en tosin oo niin sinisilmäinen et väittäisin et itessäni ei olis mitään ongelmaa, poikaystävän kans oleminen vie melko paljon kaverien ajasta. Kai ne on kans hiukan siihen kyllästynyt, et kun vietin käytännös vapaa-aikani miehekkeen kanssa ja nyt kun ehdittiin asuu muutama kuukaus yhteises kämpäs ennen lähtöö, ni tietty mun elämä pyörii melko paljon siin samas. Koita siin sit keksii jotain hyvii kerrottavii juttui mihin mieheke ei liittyis millään taval, kun kuitenkin asut sen kans ja teet kaiken sen kans? :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Torstai Helmikuu 04, 2010 22:10 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

Avokado kirjoitti:
Mul ehkä tätä tekemisongelmaa lisää se, et läheisimmät ystävät on tuntunu kaikkoontuvan, en tosin oo niin sinisilmäinen et väittäisin et itessäni ei olis mitään ongelmaa, poikaystävän kans oleminen vie melko paljon kaverien ajasta. Kai ne on kans hiukan siihen kyllästynyt, et kun vietin käytännös vapaa-aikani miehekkeen kanssa ja nyt kun ehdittiin asuu muutama kuukaus yhteises kämpäs ennen lähtöö, ni tietty mun elämä pyörii melko paljon siin samas. Koita siin sit keksii jotain hyvii kerrottavii juttui mihin mieheke ei liittyis millään taval, kun kuitenkin asut sen kans ja teet kaiken sen kans? :D

Tietkö, sama ongelma täällä ja 15milj muulla naiselle :D Parisuhde vaan vie kaiken ajan, se on jo lapsellista väittää että on oikeasssa suhteessa ja kaikki on pysynyt samana. Itekkin oon huomannut että kavereita kyllä näkee muttei läheskään niin paljoa kuin sinkkuna, eka vaikutti mies sitten yhteen muutto ja nyt tuo inttikin vielä. Sille ei vaan mahda mitää, kyllä ne oikeat kaverit siinä pysyy vaikka harvemmin näkiski, ainakin ite huomaa sen.
Tää armeija aika on vaativaa, ja aina ystävät ei jaksa kuunnella, yllättävän vähän itseasiassa :( ei juurikaan tarvi meinaan puhua ja sitten vaivaantuneena siinä oot ja mielessä pyörii vain yksi asia. Siks täällä on hyvä purkautua kun täällä on kanssaihmisiä jotka ymmärtävät tilanteen.
Mutta väkisinhän tässä kasvetaan, eka oli niin että oli ystävien kanssa kuin paita ja peppu mutta mitä vanhemmaksi tulee niin sitä erilaisemmaksi suhde muuttuu heihin. Sillai nähdään ehkä harvemmin jne, kasveassa huomaa ketkä on niitä oikeita ystäviä. Alkaa se oma elämä pukkaamaan niin paljon päälle, vois vaika vähä kattoa omia vanhempiaan, tuskin kenenkään mamma pyörii kaupungilla bestiksen kanssaan viikottain.
Pitää vaan jaksaa hymyillä ja kertoa lyhyesti, riipuen ystävästä. Ite oon tän aamukamman kautta saanut TODELLA hyviä ystäviä, nähnyt ja jutellut paljon. Jotain juuri heidänkin kanssaan näitä on todettu, huomaa ehkä että ite kasvaa mutta kaverit ei, varsinkaan ne sinkku. Sinkut aina räyhää että susta on tullut tylsä, ja oot aina sen miehen kanssa ja teidän muutto ja tulevaisuus bla bla blaaaa. Ei niitä kiinnosta kuulla intistä tai mitään, ne haluaa vaan että niiltä kysellään miten menee. En ole vielä kertaakaan itkenyt tai avautunut kavereilleni intistä, en halua kun tiedän reaktion. Sitten kun ne saa miehen rinnalleen niin hups eipä paljoa kuulu :D

avautuu.... :D

II/09 (362 vrk) OHI ON!!

Profiili  

ViestiLähetetty: Maanantai Helmikuu 08, 2010 20:28 
Poissa
Korpraali
Korpraali

Täällä ois kans yks kenen mies on Niinisalossa. Muutettiin 10 kuukautta sitten yhteen ja huhtikuussa tulee 4 vuotta täyteen. Ikävä on ihan suunnaton vaikka vasta eilen kulta läks takasin armeijaan.... :/
Onko täällä ketään ketä ois kanssa Porin suunnalta tai jostain lähimailta? :)

Profiili  

ViestiLähetetty: Tiistai Helmikuu 09, 2010 10:28 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

Meikä on ainakin Tampereelta ;) melkosen läheltä, tunnin ajomatka noinkehköhjuu...
Tervetuloa joukkoomme iloiseen :D missäs muuten teidän uusien tytsien miehet on?? Meinaan onko raskasraketinheitinalustanönnnööö, 4.patterissa, teillä kellään miestä? Oma ukko on tosiaan sielä Kokelaana.

ikävä <3 Ja niillä on TAAS virka-apuvuoro ilmeisesti, että vasta lauantaina nähdään taas, vasta, siis jo, mutta toisaalta vasta..

II/09 (362 vrk) OHI ON!!

Profiili  

ViestiLähetetty: Tiistai Helmikuu 09, 2010 17:21 
Poissa
Korpraali
Korpraali

Wopeta kirjoitti:
Meikä on ainakin Tampereelta ;) melkosen läheltä, tunnin ajomatka noinkehköhjuu...
Tervetuloa joukkoomme iloiseen :D missäs muuten teidän uusien tytsien miehet on?? Meinaan onko raskasraketinheitinalustanönnnööö, 4.patterissa, teillä kellään miestä? Oma ukko on tosiaan sielä Kokelaana.

ikävä <3 Ja niillä on TAAS virka-apuvuoro ilmeisesti, että vasta lauantaina nähdään taas, vasta, siis jo, mutta toisaalta vasta..

Mieheke o kuljetuspatterissa ;) siks varmanakki vuosi tiedos jo.. :D Meilt o kotoot Niinisaloo matkaa noin kolmen tunnin ajomatkan verran, et ei ihan lähellä asuta :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Tiistai Helmikuu 09, 2010 20:54 
Poissa
Korpraali
Korpraali

Meikän mies on esikuntapatterissa ja meinaa sotapoliisiksi eli puolella vuodella ei selvitä.. :/ No kyllä sitä pitää tukea kullan aikeita vaikkei millään haluis... No pitänee ajatella positiivisesti, torstaina on jo kuukausi menny kun 1/10 astuivat palvelukseen :) Loppuen lopuks tää kuukausi meni nopeesti vaikka välillä tuntuu et päivät matelee, kun en oo missään opiskelemassakaan nyt ja teen vaan joka aamu 1 ja puol tuntia töitä.. Mut onneks on kaverit! Vaikka välillä on tosi hankalaa, ku ei ne oikeesti tajuu miltä se voi tuntua, kun poikaystävä lähtee armeijaan.. Muutaman mun kaverin poikaystävä lähtee armeijaan heinäkuussa ni eiköhän sit luulis heidän ymmärtävän paremmin mun fiiliksiä...
Kun on lukenut täältä aamukampasta näitä inttileskien juttuja ni on tullu paljon parempi mieli, kun tietää että kohtalotovereita löytyy ja täällä on hyvä tukea toinen toisiamme :)
Menispä tää viikko äkkiä, kun kullalla on edessä gines. Toisaalta silti mulle on kaveri tulossa lauantaina yöks, mikä piristää paljon :) Ja sunnuntaina kattomaan kultaa Niinisaloon! Jei :D Onko ketään muita ketä on menossa kattomaan miestään Niinisaloon sunnuntaina?

Profiili  

ViestiLähetetty: Keskiviikko Helmikuu 10, 2010 10:28 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

joopa joo, onpas ukon hyödyllistä olla tuolla. :D :( juu juu johtajameininkiä ja vastuuta, kyllähän sitä on ja nuutumukseen saakka mutta välillä kun kuuntelee noita juttuja niin. Esim. nyt mosaleirillä se ja joku pääjehukaverinakkijohtaja nukkuivat koko leirin teltassa, eiku anteeks, olihan ne eile sotkuautolla hiihtäen käyneet WOW :D
Vaihtelee melko rankasti tuo tekemisen määrä. Eka viikko juostiin kun puolihullu patterinvalvojan nakissa vähillä yöunilla ja nyt... ZzzZ. Käydään salilla ja upseerikerholla kaljalla.

Nyt on jo keskiviikko, nannaa ;) Lauantai tulloopi nopsaa kun töissä paahtaa.
Tarttis vielä keksiä jotain spesiaalia ystävänpäivälle, okei ukko on vasta lauantaina 5 aikaa kotona... (hmm :-k ) Jos jotain vaan keksis ettei menis iha sohvalla istumisee tai baarissa juoksemiseen. Ei oikein voi lähteä minnekkää kauas enää niin myöhää ja kun sunnuntaina ne palaavat jo takas Niinisaloon.
Mennään vaikka kylpylään ja siitä omenahotelliin nukkumaan :D NO EI.

Todennäköisesti tämä juhla menee ihan meikän piikkii, joten salaiset himot esiin: Huone täyteen kynttilöitä, tuoreita kukkia näkösälle, pari leffaa, hyvää ruokaa ja juomaa, laittautuu vähä nätimmäks... ja eiku röhnöttämään! <3 saunominen olis myös mukavaa mutta semmoiseen ei nyt ole mahdollisuutta ellei lähdetä porukoille tai siskoille iltaa istuu. Ehkä sitä keksii jotain hohdokkaampaa ensi vuodelle kun toinen on kotosalla ja raha tilanne on hieman parempi toisenkin kukkarossa ;)

Mitäs muut ovat keksineet? Onko kaikilla yhtä hienoja ja oi niin erikoisia suunnitelmia ystävänpäivälle? ;) (jokainen juhla otetaan vastaan, oli se sitten kuinka turha tahansa, nyt amerikka filmejä kattoo, niissä kaikki on aina täydellistä ja romanttista :D jos sieltä sais ideaa, voisin vaikka varata näsinneulan kokonaan meille kahdella ja ottaa sinne pianistin pimputtaa ja tilata limusiini kuljetuksen ja ja.. :D) Täytyy kyllä sanoa että mitään en odota toiselta mutta yllätyn kyllä iloisesti jos jotain mies on tehnyt, ostanut, miettinyt jne. Tuskin, mun mies ei ainakaan ole romattisella tasolla kovinkaan korkealla. Tai tykkää tykkää, muttei itse "osaa" tehdä mitään.

oho, tulipas taas txt, sorryyy....

II/09 (362 vrk) OHI ON!!

Profiili  

ViestiLähetetty: Tiistai Helmikuu 16, 2010 22:10 
Poissa
Korpraali
Korpraali

Jokos Wopeta on siitä omaistenpäivästä jotain tietoa tullut, vai onko se nyt sitten vaan se valapäivä mikä noilla alokkailla on reilun viikon päästä?

Meikäläinen odottaa jänskällä et pääseekö perjantain miekkone kotio vai ei, siel on kai hiukan hein ohjelma vedetty läskiks ja sitten ketään ei tiiä et pääseekö vai eikö :D Olis kyllä äärimmäisen kiva, jos olis perjantaina kotona vastassa ku tuun abiristeilyltä kotio.. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: Torstai Helmikuu 18, 2010 10:28 
Poissa
Alikersantti
Alikersantti

Avokado kirjoitti:
Jokos Wopeta on siitä omaistenpäivästä jotain tietoa tullut, vai onko se nyt sitten vaan se valapäivä mikä noilla alokkailla on reilun viikon päästä?

Hm.. No eipä ihmeempiä että sillo perjantaina se on, ja ymmärrykseni mukaan se on vala-ja omaistenpäivä samassa.
Onneks sain vapaata!! Pääsee pitkästä aikaa hakemaan kullan kotiin, niin ja katsomaan taas millaista portin toisella puolella on. Tätyyhän sitä muistia virkistää...
Oli niiiiiiin ihanaa eile käydä katsomassa koksuaan niksulassa <3 kerrankin kun oli vapaapäivä arkena. Ei ollut mikään pikavisiitti. Ja näki nyt sen uu jännittävän upseerikerhon :D hui!

Niinisalossa sais olla tämä tyttöystävä päivä myös, aika monessa muussa paikassa on tämmöistä pidetty. Meki tahtoo :(

II/09 (362 vrk) OHI ON!!

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1069 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 72  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia