no toi kuulostais ihan passelilta....oliskos tuo palvelusaika sitten sen reilu 380vrk? se nimittäin ei olisi mikään ongelma (tai no mistäs mä näin etukäteen tiedän kestääkö mun kantti

...tammikuussa oon vasta menossa inttiin)
niin ja heräsi tässä toinenkin kysymys...tähän nyt ei varmaankaan ole mitään yleispätevää vastausta, mutta kuinkas helppo/vaikea on päästä sotakoiranohjaajaksi? eli onko paljon hakijoita ja kuinka moni valitaan? kuinka moni siis pitäisi "päihittää" valinnoissa?

ehkä vähän hölmösti muotoiltu kysymys...??
olen nimittäin tulossa niinisaloon noin neljän tunnin junamatkan päästä, niin tuntuisi vähän hölmöltä käydä niin pitkällä intti jos ei edes pääse tekemään sitä mitä sinne on lähtenyt tekemään... tai kai sitä saa jotain siirtoa anoa lähemmäs jos ei tuu valituksi? sitä vaihtoehtoa en kyllä haluaisi edes miettiä koska haluan ehdottomasti juuri sotakoiranohjaajaksi.....
ja kolmaskin...

aijon intin jälkeen hakea eläinlääkikseen...joten mietinpä vaan, että onko mahdollista päästä eläinklinikalle hommiin (avustamaan tms... lähinnnä oppimaan ja ihan mielenkiinnosta seuraamaan klinikan touhuja) palvelusaikana....ja jos on niin tapahtuuko tämä esim. iltavapailla vai onko järjestetty ohjelmaan jotain rakoja kun sielä voi hengailla?